maandag 16 april 2012

Nieuw uiterlijk www.huizebrocante.nl

Hoi hoi,

Als je niet samenwerkt met een vormgevingsbureau en je dus niet van hun creatieve brein gebruik kunt maken, wat doe je dan? Juist! Dan ga je gewoon lekker zelf aan de slag met het uiterlijk van je webwinkel!
Het heeft me wel wat uurtjes werken gekost, maar ik ben erg blij met het resultaat.Ik heb gekozen voor zachtroze, mijn lievelingskleur. Daar voel ik me het beste bij, dus bye bye donkergrijze kleur, welkom roze kleur! Ik word er helemaal vrolijk van, jullie?

http://www.huizebrocante.nl/

Fijne dag,
Huize Brocante
Chantal van der veen

3 opmerkingen:

  1. Wel zo leuk ook om het zelf te doen! Mooi kleurtje roze!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er prachtig uit! Ik hou ook heel erg van roze. Dat was dat harde werk zeker waard!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke ontdekking jouw blog!!
    Heb gelijk even een kijkje genomen in je shop.
    Een heerlijk Lente/Zomer sfeertje straalt het zo uit.
    Ik ga je volgen hoor!

    Wens je een fijne nieuwe week toe !!

    BeantwoordenVerwijderen