maandag 2 september 2013

Pompoenfair 7 en 8 september

Struinen langs brocante Voor mijn gevoel is de zomer nog lang niet afgelopen, maar toch heb ik enorm veel zin in de Pompoenfair aanstaand weekend! Huize Brocante is er vertegenwoordigd met een grote kraam met brocante. Maar ook "het Brocante Dijkhuisje", "Mooi wonen in het Westen" en "Chateau Vaneau" zijn aanwezig met veel brocante. En dat alles naast het reguliere aanbod van streekproducten en, natuurlijk, pompoenen! Kom ook een dagje langs, genieten van de mooie kramen en het prachtige aanbod! Kijk voor meer informatie hier. Hopelijk tot dan! Groetjes, CHantal

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk hoor, dat het nog zulk mooi weer blijft. De zomer kan ook voor mij niet lang genoeg duren.
    Maar... we zullen toch in de herfststemming moeten komen voor de Pompoenfair. Ook weer heel leuk & altijd gezellig bij Kwekerij Roest in Vierpolders. We zijn druk bezig met de voorbereidingen om er een gezellige nazomer kraam van te maken!
    Groetjes, Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nathaly, Lavendel en Papaver is er dus ook bij! Wist ik niet, anders had ik je ook in het berichtje vermeld! Wat gezellig, het worden weer twee mooie dagen. Ik ben ook druk in de weer, heb zelfs gisteren gexperimenteerd door echte eikeltjes wit te verven, is leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen