woensdag 24 augustus 2011

Geurkaarsjes

Als het weer niet mee wil werken en de avonden toch weer vroeg donker worden, maak ik er maar optimaal gebruik van: de radio staat aan met jazzmuziek op, ik heb een wijntje ingeschonken en overal staan kaarsjes aan. En uiteraard zijn dit kaarsjes die door hun geur nog meer invulling geven aan de sfeer die er al heerst. Het ruikt hier nu heerlijk naar kaneel, een geurtje die ik onmisbaar vind bij een heerlijke gezellige avond.
Ik gebruik altijd de kaarsjes van Bridgewater Candle Company, omdat deze een goede geur hebben, die tevens subtiel is. Mijn favoriete geur is "Welcome Home".
Uiteraard ben ik de zomer nog lang niet beu (sterker nog, voor mijn gevoel is het nog niet eens echt zomer geweest!), maar af en toe een uitstapje naar een avond in een herfstachtige sfeer moet kunnen, toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten