dinsdag 9 augustus 2011

Krijttaart

Eind augustus wordt ons zoontje 2 jaar en we zijn druk bezig met de voorbereidingen hiervoor. Zo heb ik al uitdeelcadeautjes gekocht en liggen er nieuwe slingers klaar.
Hopelijk wordt het lekker weer die dag, zodat we zijn verjaardag heerlijk in de tuin kunnen vieren. De zoete lekkernijen leg ik op brocante schoteltjes neer en zoute stengels en lange vingers zet ik in brocante kopjes. Dan nog verschillende soorten thee in brocante theepotten en de tafel is een vrolijk geheel!
Ook kan ik weer de echte verkooptopper van Huize Brocante erbij pakken: de krijttaart. Iedere verjaardag of feestelijke dag een aanwinst op tafel door de persoonlijke tekst die je erop kunt zetten. Beide zijden zijn te gebruiken dus de krijttaart kan prima in het midden van de tafel gezet worden, maar staat ook erg leuk voor het raam.
Ik zet de krijttaart in ieder geval op een plek waar hij opvalt, met aan de ene kant de tekst die ik er op zal schrijven en aan de andere kant een kunstwerk van onze zoon zelf!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten